Praha 885–1310. Kapitoly o románské a raně gotické architektuře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 808 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praha 885–1310. Kapitoly o románské a raně gotické architektuře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
808 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Čtvrtý svazek z řady knih věnovaných architektuře Prahy mapuje vývoj od vlastního založení Pražského hradu na sklonku 9. století až po rok 1310.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praha 885–1310. Kapitoly o románské a raně gotické architektuře je 808 Kč

Výběr knih autora Zdeněk Dragoun

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Dragoun
Výběr knih vydavatele Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.