Praktické pomůcky a tabulky pro elektrotechniky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 346 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praktické pomůcky a tabulky pro elektrotechniky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Praktické pomůcky a tabulky pro elektrotechniky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
352 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktické pomůcky a tabulky pro elektrotechniky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Není skladem

Praktické pomůcky a tabulky pro elektrotechniky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Impulzem k vydání této příručky v r. 2010 byl požadavek řady elektrotechniků shrnout do jedné publikace všech více než 20 Praktických pomůcek pro elektrotechniky, které naše firma vydala. V tomto, již pátém – aktualizovaném vydání jsou pomůcky (zde uváděné jako obrázky) doplněny komentářem a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praktické pomůcky a tabulky pro elektrotechniky je 344 Kč

Výběr knih autora Michal Kříž

Zobrazit všechny knihy autora Michal Kříž
Výběr knih vydavatele IN-EL

Zobrazit všechny knihy vydavatele IN-EL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.