Předci: Svazek druhý

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 432 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Předci: Svazek druhý koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 432 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Předci: Svazek druhý koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 440 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Předci: Svazek druhý koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 144 Kč
Není skladem

Krátký popis
Malý Tim 21 se po zjištění, že jeho základní kód obsahuje informaci, která by mohla odhalit původ vražedných Ženců, stává tím nejhledanějším robotem v celé galaxii. Na každém kroku je pronásledován mocnými nepřáteli, zatímco hrstka jeho spojenců musí čelit temné minulosti, která je může…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Předci: Svazek druhý je 1 338 Kč

Výběr knih autora Jeff Lemire

Zobrazit všechny knihy autora Jeff Lemire
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.