Přežila jsem navzdory osudu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 330 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přežila jsem navzdory osudu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přežila jsem navzdory osudu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Přežila jsem navzdory osudu, Autoři : Joanne Jowell, Rok vydání : 2025,

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.