Příběh hasičské cisterny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příběh hasičské cisterny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběh hasičské cisterny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Každý kluk touží po pořádném hasičském dobrodružství. Hasiči jsou stateční, odvážní, žhaví do řešení každého problému a se vším si poradí. A takový je i malý Jirka. Chodí sice teprve do první třídy, ale bydlí vedle hasičské zbrojnice, a tak může občas hasičům pomáhat. A jde mu to dobře. Jak by…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příběh hasičské cisterny je 182 Kč

Výběr knih autora Iva Hoňková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Hoňková
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.