Příběhy ze Žaltického lesa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 146 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příběhy ze Žaltického lesa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběhy ze Žaltického lesa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Příběhy ze Žaltického lesa Žaltický les je stejný jako každý jiný. Žije v něm spousta různých zvířat a dalších lesních bytostí a všichni prožívají své životní příběhy, někdy veselé, někdy napínavé a někdy dokonce velmi tajuplné. Hlavními hrdiny a nejbližšími kamarády jsou dva divočáci, Fanda a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příběhy ze Žaltického lesa je 154 Kč

Výběr knih autora Pavla Benettová

Zobrazit všechny knihy autora Pavla Benettová
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.