Prihraj, Carlos!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 346 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prihraj, Carlos! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Prihraj, Carlos! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prihraj, Carlos! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedenásťročný Carlos Alvaréz pochádza z chudobnej juhoamerickej krajiny, kde pre chlapcov znamená futbal všetko. Každý deň ho hráva s kamarátmi na pláži. Raz sa mu podarí zachrániť majiteľa veľkého futbalového klubu FC Modré gepardy, a ten mu ponúkne miesto vo svojej futbalovej akadémii.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prihraj, Carlos! je 346 Kč

Výběr knih autora Július Belan

Zobrazit všechny knihy autora Július Belan
Výběr knih vydavatele Wisteria Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wisteria Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.