Pro tohle jste se narodili

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 40 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pro tohle jste se narodili koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
40 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pro tohle jste se narodili koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pro tohle jste se narodili koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
46 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pro tohle jste se narodili koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
49 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Týdenní horoskop, který najdete v novinách a časopisech, je jen drobenkou na koláči astrologie. Ve svém knižním debutu vám oblíbená astroložka z Los Angeles Chani Nicholas ukáže, jak tabulka narození – otisk oblohy ve chvíli, kdy jste se poprvé nadechli – ovlivňuje vaše nadání, jaké vám dává…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pro tohle jste se narodili je 44 Kč

Výběr knih autora Nicholas Chani

Zobrazit všechny knihy autora Nicholas Chani
Výběr knih vydavatele Harper Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.