Buď cool - Najdi své světlo, jdi za svým snem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 37 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Buď cool - Najdi své světlo, jdi za svým snem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
37 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď cool - Najdi své světlo, jdi za svým snem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
41 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď cool - Najdi své světlo, jdi za svým snem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď cool - Najdi své světlo, jdi za svým snem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď cool - Najdi své světlo, jdi za svým snem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
40 Kč
Není skladem

Krátký popis
AUGUST GREENE složil úspěšně talentovou zkoušku a byl přijat na Střední školu dramatických umění v New Yorku, která vychovala již nejednoho vynikajícího herce. Má to ale jeden háček. August je transgender a musel utéct ze svého rodného městečka, protože jeho rodiče nebyli na takovou změnu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Buď cool - Najdi své světlo, jdi za svým snem je 41 Kč

Výběr knih autora Tobly McSmith

Zobrazit všechny knihy autora Tobly McSmith
Výběr knih vydavatele Harper Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.