Důvody pro manželství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Důvody pro manželství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Důvody pro manželství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Důvody pro manželství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Důvody pro manželství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Důvody pro manželství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Důvody pro manželství - Laurensová Stephanie. Stydlivá slečna Lenore vede poklidný život na venkově, svědomitě se stará o otce, organizuje večírky svých bratrů a nic jí ke štěstí neschází. Rozhodně netouží po manželství. Případné nápadníky odrazuje svým nenápadným zevnějškem a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Důvody pro manželství je 156 Kč

Výběr knih autora Stephanie Laurens

Zobrazit všechny knihy autora Stephanie Laurens
Výběr knih vydavatele Harper Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.