Skrytá čísla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 25 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Skrytá čísla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
25 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skrytá čísla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
26 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skrytá čísla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
29 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skrytá čísla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
25 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Skrytá čísla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Není skladem

Skrytá čísla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
24 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Skrytá čísla - Shetterly Margot Lee. Pravdivý příběh tří Afroameričanek, jež se zapsaly do dějin NASA jako tzv. lidské počítače. Matematičky černé pleti Dorothy Vaughanová, Mary Jacksonová a Katherine Johnsonová přispěly k největším úspěchům NASA a významně napomohly k uskutečnění…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Skrytá čísla je 79 Kč

Výběr knih autora Margot Lee Shetterly

Zobrazit všechny knihy autora Margot Lee Shetterly
Výběr knih vydavatele Harper Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.