Propast mezi námi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Propast mezi námi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Propast mezi námi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Propast mezi námi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Propast mezi námi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Propast mezi námi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Propast mezi námi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Donna může mít všechno. Jediné, co za to její otec žádá, je, aby se věnovala baletu a chovala se vzorně na obchodních jednáních s jeho klienty. Jenže balet už jí nepřináší žádnou radost, jen bolest, a být blyštivou ozdobou večírků ji nenaplňuje. Nechce žít naoko bezstarostný život bohatých, a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Propast mezi námi je 315 Kč

Výběr knih autora Tess M. Puffrová

Zobrazit všechny knihy autora Tess M. Puffrová
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.