Zlomená láska

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zlomená láska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zlomená láska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlomená láska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
344 Kč
Není skladem

Zlomená láska koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlomená láska koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlomená láska koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlomená láska koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlomená láska koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jeho pečlivě skrývaná tajemství začínají vyplouvat na povrch. Bude ho i přesto dál milovat?Anna a Maddox překonali nedůvěru okolí i nesouhlas Anniných rodičů a konečně tvoří oficiální pár. Místo toho, aby si užívali šťastné chvilky, ale jejich vztah balancuje na hraně. Maddox se nedokáže…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zlomená láska je 326 Kč

Výběr knih autora Tess M. Puffrová

Zobrazit všechny knihy autora Tess M. Puffrová
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.