Prvé slová

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 157 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prvé slová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Prvé slová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
192 Kč
Není skladem

Prvé slová koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prvé slová koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rozširovanie slovnej zásoby pre najmenších je s touto knižkou plnou hravých obrázkov s menovkami ľahké a zábavné. Táto knižka predstavuje báječný spôsob, ako si malé deti môžu rozširovať svoju slovnú zásobu. Na stránkach sa predstavujú tematické skupiny nových slovíčok, ktoré sú sprevádzané…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prvé slová je 182 Kč

Výběr knih autorů Matthew Oldham , Mary Cartwright

Zobrazit všechny knihy autora Matthew Oldham, Mary Cartwright
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.