Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku.
Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá
se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory
majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje
charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů
ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi
produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie
trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V
závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a
službami.
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Psychologie trhu a chování spotřebitele je 458 Kč
Toto je kniha o závislostech, tj. o něčem, co se týká každého z
nás. Závislí totiž nejsme ani náhodou pouze na drogách, alkoholu,
gamblingu nebo cigaretách.
Stále hledáte nějaké knihy on-line
a už Vás nebaví procházet všechny e-shopy?
Najděte všechny knihy, které si chcete koupit. Přidejte si je do košíku a nechte nás, abychom porovnali ceny a dostupnost e-shopů s knihami a zobrazili Vám ty nejvýhodnější nabídky!
Pak již stačí jen přejít do vybraného e-shopu a knihy si objednat...