Psychoterapie - Jak vyléčit své vnitřní zranění díky pokročilé symbolické terapii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Psychoterapie - Jak vyléčit své vnitřní zranění díky pokročilé symbolické terapii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychoterapie - Jak vyléčit své vnitřní zranění díky pokročilé symbolické terapii koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychoterapie - Jak vyléčit své vnitřní zranění díky pokročilé symbolické terapii koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychoterapie - Jak vyléčit své vnitřní zranění díky pokročilé symbolické terapii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kdo se chce stát psychoterapeutem, musí znát hlubiny ducha lidských bytostí, tedy nevědomí, ato nejen teoreticky, ale hlavně vpraxi, protože vůči lidem, kteří trpí, nebudete předvádět své znalosti, budete jim muset konkrétně pomoci. Znalost nevědomí, studium mýtů asymboliky, která znich vyvěrá,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Psychoterapie - Jak vyléčit své vnitřní zranění díky pokročilé symbolické terapii je 288 Kč

Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.