Půl světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Půl světa aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Trnka se narodila, aby bojovala. Jenže když při cvičení zabije svého soupeře, zjistí, že jí všichni nadávají do vrahů. Osud vloží její život do rukou otce Jarviho, který projíždí země Moře střepů a hledá spojence proti čím dál nebezpečnějšímu nejvyššímu králi. U Jarviho se setkává s Brandem,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Joe Abercrombie

Zobrazit všechny knihy autora Joe Abercrombie
Výběr knih vydavatele Laser books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Laser books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.