Reconnection - Návrat k léčivé energii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reconnection - Návrat k léčivé energii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Reconnection - Návrat k léčivé energii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reconnection - Návrat k léčivé energii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reconnection - Návrat k léčivé energii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reconnection - Návrat k léčivé energii koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reconnection - Návrat k léčivé energii koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reconnection - Návrat k léčivé energii koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Uzdravte druhé, uzdravte sebe... Proč se prominentní lékaři na celém světě zajímají o neobyčejná uzdravení, o kterých hovoří pacienti Erika Pearla? Co to znamená, když tito pacienti oznamují náhlé vyléčení takových nemocí, jako jsou rakovina, AIDS nebo mozková paralýza? A co znamená, když tito…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Reconnection - Návrat k léčivé energii je 277 Kč

Výběr knih autora Pearl Eric

Zobrazit všechny knihy autora Pearl Eric
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.