Šalamoun promlouvá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 194 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šalamoun promlouvá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Šalamoun promlouvá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Šalamoun promlouvá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šalamoun promlouvá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šalamoun promlouvá koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šalamoun promlouvá koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co přimělo význačné vědce, lékaře a badatele, aby se začali zajímat o zdánlivě náhodné setkání Dr. Erica Pearla s jedním z jeho pacientů? Co způsobilo, že toto setkání radikálně ovlivnilo jeho životní osudy a v konečném důsledku i osudy milionů dalších lidí… a stejně hluboce může proměnit i náš…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šalamoun promlouvá je 246 Kč

Výběr knih autorů Pearl Eric , Ponzlov Frederick

Zobrazit všechny knihy autora Pearl Eric, Ponzlov Frederick
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.