Reflexní terapie & akupresura nohou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reflexní terapie & akupresura nohou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reflexní terapie & akupresura nohou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reflexní terapie & akupresura nohou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reflexní terapie & akupresura nohou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Reflexní terapie nohou spočívá na dvou základních pilířích, a sice na důkladném porozumění vzájemné propojenosti všech částí lidského těla a na přesvědčení, že dobré celkové zdraví začíná u nohou. Pomocí masáže a akupresury potom tuto vzájemnou propojenost prostřednictvím meridiánů a reflexních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Reflexní terapie & akupresura nohou je 260 Kč

Výběr knih vydavatele Alpha book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpha book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.