Reflexní terapie obličeje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 347 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reflexní terapie obličeje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Reflexní terapie obličeje - Muller Marie-France;Le Quang Nhuan. Tato prakticky zaměřená kniha je podrobnou učebnicí u nás málo známé vietnamské metody reflexní terapie obličeje zvané Dien’ Cham’. Její předností je především to, že stimulace bodů na obličeji se neprovádí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Reflexní terapie obličeje je 347 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Marie-France Mullerová, Rok vydání : 2005
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.