Republika v exilu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Republika v exilu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Republika v exilu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Republika v exilu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Republika v exilu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha zkoumá prezentaci československého státu na prostředí civilní administrativy exilové vlády. Sleduje nejen všední den politiků a úřednictva, ale i úlohu ceremonielu a politického marketingu při vytváření československé značky. Exilové vlády za druhé světové války investovaly značné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Republika v exilu je 229 Kč

Výběr knih autora Pavel Horák

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Horák

Zobrazit všechny knihy vydavatele NLN - Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.