Riešenia pre nebezpečné prostredie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Riešenia pre nebezpečné prostredie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Riešenia pre nebezpečné prostredie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
114 Kč
Není skladem

Riešenia pre nebezpečné prostredie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
124 Kč
Není skladem

Krátký popis
Žijeme vo veľmi riskantnom svete, v prostredí, ktoré je plné nebezpečia. Ak sledujete televízne správy alebo čítate dennú tlač, ste vystavený dennej dávke lúpeží, znásilňovania, občianskych nepokojov, vrážd, požiarov, katastrof a hladomoru. Vyzerá to tak, že máme stále menej a menej sebadôvery…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Riešenia pre nebezpečné prostredie je 119 Kč

Výběr knih autora Lafayette Ronald Hubbard

Zobrazit všechny knihy autora Lafayette Ronald Hubbard
Výběr knih vydavatele New era

Zobrazit všechny knihy vydavatele New era
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.