Jak se učit a studovat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 111 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se učit a studovat koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
111 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se učit a studovat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se učit a studovat koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
115 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Jak se učit a studovat; Autor: Hubbard L. Ron; Učil vás během vašeho studia někdy někdo, jak studovat? Ne? Potom vám tato brožurka přináší jedinečné základní postupy, jak toho dosáhnout a být efektivní ve studiu a také v životě, jestliže se nemůžete nic naučit, potom samozřejmě nebudete …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se učit a studovat je 117 Kč

Výběr knih autora L. Ron Hubbard

Zobrazit všechny knihy autora L. Ron Hubbard
Výběr knih vydavatele New era

Zobrazit všechny knihy vydavatele New era
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.