Čo je príčinou útlaku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čo je príčinou útlaku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čo je príčinou útlaku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čo je príčinou útlaku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
108 Kč
Není skladem

Čo je príčinou útlaku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
124 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prečo sú niektorí ľudia ako ostatní? Prečo sú niektorí ľudia náchylní k nehodám? A existuje vôbec dôvod, prečo niektorí ľudia žijú svoj život na náladovej hojdačke, jeden deň sa im darí a druhý deň sa nedarí? Existuje na to vysvetlenie a nemá to nič spoločné s bohmi, osudom alebo konštaláciou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čo je príčinou útlaku je 125 Kč

Výběr knih autora L. Ron Hubbard

Zobrazit všechny knihy autora L. Ron Hubbard
Výběr knih vydavatele New era

Zobrazit všechny knihy vydavatele New era
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.