Rok I. - Změny v legislativě na příkladech ze školní praxe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rok I. - Změny v legislativě na příkladech ze školní praxe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rok I. - Změny v legislativě na příkladech ze školní praxe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rok I. - Změny v legislativě na příkladech ze školní praxe koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rok I. - Změny v legislativě na příkladech ze školní praxe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Rok I. - Změny v legislativě na příkladech ze školní praxe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem

Rok I. - Změny v legislativě na příkladech ze školní praxe koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
213 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace se věnuje problematice společného vzdělávání. Připomíná a představuje důležité legislativní změny, které vešly v účinnost od 1. 9. 2016. Nezabývá se však jen novelizací § 16 školského zákona, ale také mnoha dalšími doplněnými nebo pozměněnými prováděcími předpisy. Autorka se věnuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rok I. - Změny v legislativě na příkladech ze školní praxe je 211 Kč

Výběr knih autora Jitka Kendíková

Zobrazit všechny knihy autora Jitka Kendíková
Výběr knih vydavatele Pasparta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pasparta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.