Český jazyk. Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk. Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk. Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk. Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Není skladem

Český jazyk. Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
283 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace Český jazyk z ediční řady Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ přináší náměty pro výuku českého jazyka pro žáky se zdravotním postižením a zdravotním a sociálním znevýhodněním.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk. Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ je 293 Kč

Výběr knih autora Jitka Kendíková

Zobrazit všechny knihy autora Jitka Kendíková
Výběr knih vydavatele Raabe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Raabe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.