Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4 - přírodověda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4 - přírodověda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4 - přírodověda koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4 - přírodověda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4 - přírodověda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4 - přírodověda koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
189 Kč
Není skladem

Krátký popis
Soubor 20 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ. Slouží zejména k rozvoji slovní zásoby z oblasti přírodovědy. Publikace je rozdělena do tematických kapitol, které se věnují základním přírodovědným tématům, jako jsou obecné poznatky z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4 - přírodověda je 186 Kč

Výběr knih autora Jitka Kendíková

Zobrazit všechny knihy autora Jitka Kendíková
Výběr knih vydavatele Pasparta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pasparta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.