Sázka na lásku (a jiné katastrofy)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sázka na lásku (a jiné katastrofy) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sázka na lásku (a jiné katastrofy) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Online seznamka. Jeden klik. A všechno se může zhroutit…“Bee má dobrý život – skvělou partu přátel, slušnou práci a žádné iluze o romantice. Jenže když se vsadí se svým nejlepším kamarádem Lucou, že dokáže najít lásku online, skončí na rande… a v řadě malých (někdy dost velkých) katastrof…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sázka na lásku (a jiné katastrofy) je 342 Kč

Výběr knih autora Maxine Morrey

Zobrazit všechny knihy autora Maxine Morrey
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.