Žiješ jen jednou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žiješ jen jednou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žiješ jen jednou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každý si zaslouží druhou šanci — ale co když vám osud naservíruje něco, o čem jste si mysleli, že je dávno za vámi?Lily se po tragické ztrátě manžela stáhla do ústraní a našla klid v malebném venkovském domě obklopeném přírodou. Její život plyne tiše a bez větších výkyvů – dokud jí na prahu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žiješ jen jednou je 342 Kč

Výběr knih autora Maxine Morrey

Zobrazit všechny knihy autora Maxine Morrey
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.