Sbohem, staré řeky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Sbohem, staré řeky aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Sbohem, staré řeky, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Soubor 77 výtvarně laděných ekologických černobílých fotografií Miloše Spurného, vybraných z negativů autora, zachycuje krajinu kolem řeky Dyje pod Pálavskými kopci od poloviny 50. let až do roku 1978.

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Antonín Dufek, Jan Lacina, Miloš Spurný, Věra Spurná
Výběr knih vydavatele Fotep

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fotep
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.