Sebeanalýza

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sebeanalýza koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sebeanalýza koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Znáte skutečně sami sebe? Nyní, se Sebeanalýzou, se poznat můžete. Tato kniha vás provede vaší minulostí, vašimi možnostmi, vaším životem. Nejprve pomocí série testů, které provádíte sami na sobě s použitím speciální verze Hubbardovy tabulky lidského hodnocení, najdete svou pozici na Tónové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sebeanalýza je 361 Kč

Výběr knih autora L. Ron Hubbard

Zobrazit všechny knihy autora L. Ron Hubbard
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.