Študijná technológia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Študijná technológia koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Študijná technológia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Študijná technológia koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
124 Kč
Není skladem

Krátký popis
Keď viete, ako sa učiť, učenie môže byť zábava. Učenie je bolestivé iba vtedy, keď narazíte na jednu z 3 bariér v štúdiu. Tieto 3 bariéry sú jedinou príčinou toho, prečo sa pri učení začnete byť rozptýlený alebo sa nemôžete sústrediť a stačia na to, aby urobili z akéhokoľvek z človeka pomalého…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Študijná technológia je 131 Kč

Výběr knih autora L. Ron Hubbard

Zobrazit všechny knihy autora L. Ron Hubbard
Výběr knih vydavatele New era

Zobrazit všechny knihy vydavatele New era
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.