Šedík a Bubi, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šedík a Bubi, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šedík a Bubi, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šedík a Bubi, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Šedík je nejmladší ze tří koťat, a všichni ho odstrkují. Když navíc máma Míla jednoho dne nečekaně odejde, musí si Šedík hledat vlastní pelíšek. Najde ho na půdě a spolu s ním i novou kamarádku – rok ztracenou čepici Bubi, kterou nikdo nehledá. Zažije s ní spoustu krásných dobrodružství. A…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šedík a Bubi, 2. vydání je 248 Kč

Výběr knih autorů Milan Starý , Ester Stará

Zobrazit všechny knihy autora Milan Starý, Ester Stará
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.