Tumannyj dom - Kniga, v kotoroj nužno rysovať

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 346 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tumannyj dom - Kniga, v kotoroj nužno rysovať koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tumannyj dom - Kniga, v kotoroj nužno rysovať koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tumannyj dom - Kniga, v kotoroj nužno rysovať koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Není skladem

Tumannyj dom - Kniga, v kotoroj nužno rysovať koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
376 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poetický příběh dvou malých dětí, které se unášeny vlastní fantazií procházejí domem za mlhou a setkávají se s jeho podivínskými obyvateli. Ti žijí v obavách před Prázdným pánem. V jeho přítomnosti na všechny padá beznaděj a cítí se osaměle. Děti se pokoušejí změnit atmosféru domu a vrátit muži…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tumannyj dom - Kniga, v kotoroj nužno rysovať je 368 Kč

Výběr knih autora Ester Stará

Zobrazit všechny knihy autora Ester Stará
Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.