Slizské písně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slizské písně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slizské písně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slizské písně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
První vydání legendární básnické sbírky z druhé poloviny 20. století, která - jak autor skromně poznamenává - vznikala převážně z přetlaku testosteronu. Sbírka složená z eroticky úderných dvou až čtyřverší žila svým životem na koncertech dvojice Burian a Dědeček, kdy z ní autor občas recitoval.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slizské písně je 167 Kč

Výběr knih autora Jiří Dědeček

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dědeček
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.