Princezna na hrášku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 35 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Princezna na hrášku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
35 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Princezna na hrášku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Princezna na hrášku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
29 Kč
Není skladem

Princezna na hrášku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
40 Kč
Není skladem

Krátký popis
Princ Ondra odjede do světa, aby si našel nevěstu. Domů se však vrátí s nepořízenou. Když už to vypadá, že se nikdy nezamiluje, neznámá kráska zaklepe na zámeckou bránu. Je to ale princezna?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Princezna na hrášku je 37 Kč

Výběr knih autora Lenka Rožnovská

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Rožnovská
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.