Zachráněné Vánoce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zachráněné Vánoce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zachráněné Vánoce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zachráněné Vánoce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zachráněné Vánoce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zachráněné Vánoce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zachráněné Vánoce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zachráněné Vánoce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Zachráněné Vánoce - Rožnovská Lenka. Jaké je to pravé poselství Vánoc? Pokoj lidem dobré vůle! Malý František se na Štědrý den vydá pro betlémské světlo. Cestou potká pana Dobrejšku, kterému někdo ukradl kytici, kterou chtěl věnovat svojí ženě. Františka hned napadne, jak by mohl…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zachráněné Vánoce je 240 Kč

Výběr knih autora Lenka Rožnovská

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Rožnovská
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.