Soukromé právo na cestě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 94 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Soukromé právo na cestě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Soukromé právo na cestě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Karel Eliáš patří k nejvýznamnějším autoritám v oblasti českého soukromého práva. Sborník Soukromé právo na cestě, vydávaný při příležitosti jeho 55. narozenin, obsahuje celkem 29 původních esejí vztahujících se k soukromému právu, jejichž záběr osciluje od analýzy aktuálních problémů, jimž…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Soukromé právo na cestě je 96 Kč

Výběr knih autorů Bohumil Havel , Vlastimil Pihera

Zobrazit všechny knihy autora Bohumil Havel, Vlastimil Pihera
Výběr knih vydavatele Aleš Čeněk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aleš Čeněk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.