Soumrak bílého muže

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Soumrak bílého muže koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soumrak bílého muže koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soumrak bílého muže koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soumrak bílého muže koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soumrak bílého muže koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další vydání Kurasova úspěšné analýzy naší doby, rozkrývající informovaně a místy i humorně příčiny, ideje a události vedoucí k sebedestrukci moderní západní civilizace, líčící od jejího vrcholu přes totalitní ničivé politické ideologie 20. století psychologii sebemrskačství a ztráty pudu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Soumrak bílého muže je 215 Kč

Výběr knih autora Benjamin Kuras

Zobrazit všechny knihy autora Benjamin Kuras
Výběr knih vydavatele Věra Nosková

Zobrazit všechny knihy vydavatele Věra Nosková
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.