Stopy stredoveku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 371 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stopy stredoveku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
371 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Stopy stredoveku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
372 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stopy stredoveku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
493 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Historička Daniela Dvořáková hovorí, že by nechcela žiť v stredoveku, možno práve preto, že vie o tomto období tak veľa. Rozhovory, ktoré s ňou viedli Denisa Gura Doričová a Tomáš Gális, sa zameriavajú na obdobie neskorého stredoveku na našom území - v Uhorsku -, teda na záver 14. storočia a 15…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stopy stredoveku je 412 Kč


Výběr knih vydavatele N Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele N Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.