Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
403 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
624 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
“The annotations are useful, particularly for references to biblical and other literary allusions. [The contexts. section is essential to alerting students to the many subtexts/contexts of the story.” —Maria Carrig, Carthage College

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde je 402 Kč

Výběr knih autora Robert Louis Stevenson

Zobrazit všechny knihy autora Robert Louis Stevenson
Výběr knih vydavatele Levné knihy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Levné knihy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.