Sunrise on the Reaping

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sunrise on the Reaping koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sunrise on the Reaping koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
646 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sunrise on the Reaping koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
When you've been set up to lose everything you love, what is there left to fight for? As the day dawns on the fiftieth annual Hunger Games, fear grips the districts of Panem.This year, in honour of the Quarter Quell, twice as many tributes will be taken from their homes. Back in District 12,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sunrise on the Reaping je 560 Kč

Výběr knih autora Suzanne Collinsová

Zobrazit všechny knihy autora Suzanne Collinsová
Výběr knih vydavatele Scholastic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.