Super strela, Carlos!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Super strela, Carlos! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Carlos Alvaréz má za sebou prvú sezónu za futbalový klub Modré gepardy. Po zisku ligového pohára má pocit, že všetko pôjde v novom ročníku ako po masle. Opak je však pravdou. Na tréningu si zlomí ruku a odvtedy ide všetko dole vodou. Tímu sa vôbec nedarí a medzi hráčmi panuje napätá atmosféra.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Super strela, Carlos! je 266 Kč

Výběr knih autora Július Belan

Zobrazit všechny knihy autora Július Belan
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.