Tajemné stezky - Orlické hory - královstvím princezny Kačenky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 232 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemné stezky - Orlické hory - královstvím princezny Kačenky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Orlické hory - královstvím princezny Kačenky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Orlické hory - královstvím princezny Kačenky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Orlické hory - královstvím princezny Kačenky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Tajemné stezky - Orlické hory - královstvím princezny Kačenky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zveme vás na objevné a romantické putování Orlickými horami a jejich podhůřím. Nejen že navštívíme nekrásnější zákoutí, památky a přírodní zajímavosti, ale také se seznámíme s pozoruhodnými příběhy, které se zde v minulosti odehrály. Zasvěceným průvodcem nám bude bývalý dlouholetý ředitel…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajemné stezky - Orlické hory - královstvím princezny Kačenky je 242 Kč

Výběr knih autora Jiří Mach

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Mach
Výběr knih vydavatele Regia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Regia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.