Tajemství zjev(e)né srdci 1. část

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 337 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemství zjev(e)né srdci 1. část koupíte na Albatros
Albatros
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství zjev(e)né srdci 1. část koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství zjev(e)né srdci 1. část koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tajemství zjev(e)né srdci 1. část koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství zjev(e)né srdci 1. část koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství zjev(e)né srdci 1. část koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Není skladem

Tajemství zjev(e)né srdci 1. část koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dobrodružné fantasy vás zavede na starobylou Pevninu, kde se na odvahu, čest, lásku ani kouzla ještě nezapomnělo. Nebojte se uvěřit!Starobylá Pevnina se zmítá v nepokojích. Válka o moc mezi kouzelníky vrcholí. Mladá čarodějka Mera opouští bezpečí dosavadní samoty a setkává se s Mocí mnohem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajemství zjev(e)né srdci 1. část je 363 Kč

Výběr knih autora Jiří Klaban

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Klaban
Výběr knih vydavatele Pointa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pointa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.