Tajemství zjev(e)né srdci - druhá část

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 337 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemství zjev(e)né srdci - druhá část koupíte na Albatros
Albatros
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství zjev(e)né srdci - druhá část koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tajemství zjev(e)né srdci - druhá část koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Není skladem

Tajemství zjev(e)né srdci - druhá část koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Není skladem

Tajemství zjev(e)né srdci - druhá část koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství zjev(e)né srdci - druhá část koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tajemství zjev(e)né srdci - druhá část koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství zjev(e)né srdci - druhá část koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství zjev(e)né srdci - druhá část koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Epické dobrodružné fantasy pokračuje. Pevnina se připravuje na válku a nejen hrdinové poznávají, jak tenká je hranice mezi dobrem a zlem. Zatímco se Arijen pokoušel splnit své nebezpečné poslání, dostával zprávy o rychle se blížící válce. Nyní je zřejmé, že bitva u Říčního města bude…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajemství zjev(e)né srdci - druhá část je 358 Kč

Výběr knih autora Jiří Klaban

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Klaban
Výběr knih vydavatele Pointa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pointa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.