Temná věž 11: Pistolník 6 - Poslední výstřely

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Temná věž 11: Pistolník 6 - Poslední výstřely koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Temná věž 11: Pistolník 6 - Poslední výstřely koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná věž 11: Pistolník 6 - Poslední výstřely koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Není skladem

Temná věž 11: Pistolník 6 - Poslední výstřely koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná věž 11: Pistolník 6 - Poslední výstřely koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Temná věž 11: Pistolník 6 - Poslední výstřely koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Vidíš tak málo a chápeš ještě méně... Musíš se dívat očima mrtvých.“ Vstupte znovu do světa Rolanda Deschaina – a světa Temné věže… Nyní se vám představuje v podobě skvělého grafického románu, v němž se vám otevřou děsivá tajemství a strhující příběhy, patřící do mistrovského stěžejního díla…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Temná věž 11: Pistolník 6 - Poslední výstřely je 333 Kč

Výběr knih autorů Stephen King , Peter David

Zobrazit všechny knihy autora Stephen King, Peter David
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.