Kuře v hrnci a křeček v kole - Česká politika a její transformace v kontextu civilizační krize

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kuře v hrnci a křeček v kole - Česká politika a její transformace v kontextu civilizační krize koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kuře v hrnci a křeček v kole - Česká politika a její transformace v kontextu civilizační krize koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
90 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kuře v hrnci a křeček v kole - Česká politika a její transformace v kontextu civilizační krize koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kuře v hrnci a křeček v kole - Česká politika a její transformace v kontextu civilizační krize koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Kuře v hrnci a křeček v kole - Česká politika a její transformace v kontextu civilizační krize koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
95 Kč
Není skladem

Krátký popis
Politické systémy postkomunistických zemí (či jejich společnosti) nabývají nejen pozitivní rysy západních demokracií, ale jsou čím dál tím víc zasahovány i typicky západními krizovými jevy – například oslabováním tradičních stran, rostoucí nedůvěrou veřejnosti v politickou scénu, korupcí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kuře v hrnci a křeček v kole - Česká politika a její transformace v kontextu civilizační krize je 93 Kč

Výběr knih autora Josef Mlejnek jr.

Zobrazit všechny knihy autora Josef Mlejnek jr.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.