The House of Hades (Heroes of Olympus Book 4)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The House of Hades (Heroes of Olympus Book 4) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The House of Hades (Heroes of Olympus Book 4) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The House of Hades (Heroes of Olympus Book 4) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The House of Hades (Heroes of Olympus Book 4) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
227 Kč
Není skladem

Krátký popis
The stakes have never been higher. If Percy Jackson and Annabeth fail in their quest, there'll be hell on Earth. Literally. Wandering the deadly realm of Tartarus, every step leads them further into danger. And, if by some miracle they do make it to the Doors of Death, there's a legion of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The House of Hades (Heroes of Olympus Book 4) je 236 Kč

Výběr knih autora Rick Riordan

Zobrazit všechny knihy autora Rick Riordan
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.